جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

امروزه توجه به زیبایی به یک امر کاملاً حیاتی در بین بسیاری از افراد تبدیل شده است. همه ما دوست داریم که ظاهر خود را بهبود دهیم و به بهترین شکل ممکن دیده شویم. صورت‌ها دارای نقصان هستند و با بهره‌گیری از خدمات کلینیک‌های زیبایی می‌توان کاستی‌ها را به طور کامل برطرف کرد، البته لازم است که حتماً کلینیک زیبایی مجرب را بیابید تا بتوانید به کلیه خدمات مدنظر خود دسترسی داشته باشید.

در همین ابتدای کار باید به تعریف کلی کلینیک‌های زیبایی بپردازیم. به طور کلی می‌توان بیان کرد کرد که تمرکز اصلی در این کلینیک‌ها ارائه خدماتی است که منجر به زیباسازی، جوانسازی و... می‌شوند. کلنیک‌های زیبایی می‌‌توانند با بهره‌گیری از جدیدترین دستگاه‌ها و برترین پرسنل، به نیازهای شما در این زمینه پاسخ داده و صورت شما را به شکل شگفت‌انگیزی بهبود دهند.

کلینیک خود به معنای درمانگاه است. کلینیک‌های زیبایی باید دارای کلیه مجوزهای لازم باشند و خدمات خود را به شکل رسمی به شما ارائه دهند. کلینیک‌های زیبایی را با کلینیک‌هایی که تنها به ارائه خدمات مربوط به کاشت مو می‌پردازند، اشتباه نگیرید.

خدمات ارائه شده در کلینک‌های زیبایی

فیشیال صورت

یکی از خدمات ارائه شده در کلینیک‌های زیبایی را می‌توان فیشیال صورت دانست. این روش به منظور زیباسازی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد و نتیجه‌ای خارق‌العاده دارد. در فیشیال صورت از ماسک‌ها، بخار آب، پاکسازی، لایه‌برداری و موارد مشابه استفاده می‌شود تا پوست به بهترین شرایط خود دست یابد.

هیدروتراپی

از جدیدترین تکنیک‌های مورد استفاده در کلینیک‌های زیبایی می‌توان به هیدروتراپی اشاره کرد. هیدروتراپی فواید بسیار زیادی دارد و می‌تواند علاوه بر بهبود پوست، بر بهبود روح و روان شما نیز اثر بگذارد. در هیدروتراپی یک بخش از صورت برای مدتی معین زیر آب گرم قرار می‌گیرد و سپس از آب سرد برای خنک کردن آن استفاده می‌شود.

 

میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ از جمله خدمات پرطرفدار در کلینیک‌های زیبایی به شمار می‌رود. این روش به صورت مخصوص به منظور تحریک مکانیکال پوست صورت کاربرد دارد. با کمک میکرونیدلینگ می‌توان آسیب‌های ساختاری پوست را تا حد بسیار خوبی درمان کرد و سپس نسبت فرایند جوانسازی آن را ادامه داد.

هایفوتراپی

هایفوتراپی نیز در رده تکنیک‌های زیبایی جدید شناخته می‌شود. این روش را جزو روش‌های غیرتهاجهمی زیبایی پوست می‌دانند، زیرا زیباجو دردی را احساس نخواهد کرد. در هایفوتراپی باید از انرژی فراصورت کمک بگیریم. از این انرژی جهت افزایش میزان کلاژن‌سازی پوست کمک گرفته می‌شود. هرچه میزان کلاژن سازی به شکل بهتری انجام گیرد، پوست سفت‌تر خواهد شد و در نتیجه همان حالت ارتجاعی خود را حفظ می‌کند.

میکرودرم

در میکرودرم، هدف نهایی حذف کردن لایه‌های بیرونی پوست است. میکردرم نیز در رده درمان‌های غیرتهاجمی قرار می‌گیرد. امروزه میکرودرم نقش مهمی‌ در زیباسازی پوست‌های آسیب‌دیده ایفا می‌کند و در آن از یک ابزار چرخشی کمک گرفته می‌شود. شایان ذکر است که میکرودرم به منظور حذف لکه‌های پوستی نیز موثر است.

لیزر موهای زائد

در ادامه معرفی خدمات کلینیک‌های زیبایی باید به لیزر کردن موهای زائد بپردازیم. امروزه با کمک لیزر می‌توان به سادگی و تنها طی چند جلسه موهای زائد را برای همیشه از بین برد. لیزر موهای زائد نتایج خارق‌العاد‌ه‌ای بر جای می‌گذارد و امروزه بسیاری از زیباجویان به آن علاقه‌مند هستند.

در این روش از لیزری که دارای شدت مناسب است به منظور نابودسازی فولیکول‌های مو استفاده می‌شود. فولیکول‌ها پس از به کارگیری لیزر دیگر توانایی رشد ندارند و برای همیشه از شر موهای زائد خود راحت خواهید شد. از لیزر به منظور از بین موهای دست، صورت، چانه، خط بیکینی و... استفاده می‌کنیم.

چرا کلینیک دکتر دیباجی را باید انتخاب کنید؟

کلینیک زیبایی دکتر دیباجی با سال‌ها فعالیت در این زمینه توانسته است خود را به عنوان یکی از موفق‌ترین کلینیک‌های زیبایی در کل کشور معرفی کند. در این کلینیک‌ از  جدیدترین و کاربردی‌ترین تجهیزات زیبایی روز دنیا استفاده می‌شود تا زیباجویان از جذاب‌ترین خدمات مربوط به این حوزه بهره‌مند شوند.

پرسنل کلینیک زیبایی پوست و مو دیباجی با بهره‌گیری از دانش به روز خود به خواسته‌های شما عزیزان رسیدگی می‌کنند. محیط کلینیک دکتر دیباجی با استفاده از روش‌های کاملاً بهداشتی مورد بررسی قرار می‌گیرد. این کلینیک کلیه مجوزهای قانونی لازم جهت فعالیت را کسب کرده است و از این نظر نیز جزو کلینیک‌های زیبایی برتر جای دارد. زیباجویان گرامی می‌توانند تمامی مواردی که در بخش‌های پیشین به آن‌ها اشاره کردیم را در این کلینیک تجربه کنند. اگر قصد انتخاب کلینیک زیبایی خوب در تهران را دارید،‌ ما در کنار شما هستیم.

روش تماس با کلینیک دکتر دیباجی

ما در کلینیک زیبایی دکر دیباجی آماده‌ایم تا در هر لحظه پاسخگوی کلیه پرسش‌های شما عزیزان باشیم. زیباجویان می‌توانند به صورت مستقیم با تلفن تماس 09125222971 ارتباط برقرار کنند. علاوه بر این، می‌توانید از طریق پست الکترونیک به آدرس info@diba2.com اطلاعات موردنیازتان را در مورد لیست خدمات کلینیک زیبایی دیباجی دریافت کنید.

به منظور مراجعه حضوری به کلینیک باید از آدرس: تهران ، قائم مقام فراهانی ، روبروی تهران کلینیک ، نبش خیابان نگار دوم ، ساختمان سینا ، واحد 5 ، طبقه2 استفاده کنید. ما آماده‌ایم تا با ارائه بهترین خدمات خود رضایت خاطر شما عزیزان را جلب کنیم. کلینیک دکتر دیباجی بهترین انتخاب ممکن برای افرادی است که تنها فکر بهترین‌ها هستند. با بررسی سایت کلینیک زیبایی دیباجی نیز می‌توانید با سرویس‌های ما بیشتر آشنا شوید.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.